AÇIK
SABAHA KALAN SÜRE
Adana’da narkotik polisleri metruk binalarda uyuşturucu kullanan kişileri yaptığı baskınlarla yakaladı. Yakalanan 19 kişiye uyuşturucu kullanmaktan işlem yapıldı. Adana Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, kentte metruk binalarda, parklarda ve bahçelerde uyuşturucu madde kullanan kişilere yönelik çalışma başlattı. Yapılan çalışmada narkotik polisleri metruk binalara, bahçelere ve parklara ‘şok’ baskınlar yaptı.Baskınlarda uyuşturucu kullanan 19 kişi yakalandı. Yakalanan şüphelilere uyuşturucu madde kullanma suçundan işlem yapıldı. – ADANAKaynak: İhlas Haber Ajansı / 3.Sayfa Narkotik Adana Narkotik Suçlar Güvenlik Adana 3.Sayfa Güncel Haberler
GENEL
14 Haziran 2026EKONOMİ
14 Haziran 2026GENEL
14 Haziran 2026EKONOMİ
14 Haziran 2026GENEL
14 Haziran 2026EKONOMİ
14 Haziran 2026EKONOMİ
14 Haziran 2026
1
SGK’nın taşınmaz zengini olduğu ortaya çıktı!
2138 kez okundu
2
Adana’da Sabah Sağanak Yağış: Cadde ve Sokaklar Su İle Doldu
356 kez okundu
3
Adana’da Metruk Binalarda Uyuşturucu Kullanan 19 Kişi Yakalandı
347 kez okundu
4
İngiltere, Filistinli mültecilere ülkede yaşama hakkı tanıdı
342 kez okundu
5
Anlaşma tamam! Türkmen gazı, Türkiye’ye geliyor
326 kez okundu
Herhangi bir şikayet veya haber kaldırma talebiniz için lütfen [email protected] adresiyle bizimle iletişime geçin.
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.